undergraduate thesis
Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu
Koprivnica: University North, 2020. urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, Petra
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Stazić, P. (2020). Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, P. (2020). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu', Undergraduate thesis, University North, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić P. Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

P. Stazić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Please login to the repository to save this object to your list.