master's thesis
Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH
Koprivnica: University North, 2016. urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec, Miroslav
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Vađunec, M. (2016). Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec, Miroslav. "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec, Miroslav. "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec, M. (2016). 'Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH', Master's thesis, University North, accessed 29 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Vađunec M. Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2020 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

M. Vađunec, "Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:918652

Islandora Bookmark - Please login to use this feature