undergraduate thesis
Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:119040

Tili, Sanja
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Tili, S. (2017). Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili, Sanja. "Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili, Sanja. "Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili, S. (2017). 'Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Tili S. Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

S. Tili, "Organiziranje marketinških aktivnosti u hotelskim poduzećima", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:119040

Please login to the repository to save this object to your list.