master's thesis
Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:347936

Košara, Ana
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Košara, A. (2017). Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara, Ana. "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara, Ana. "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara, A. (2017). 'Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Košara A. Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

A. Košara, "Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347936

Please login to the repository to save this object to your list.