master's thesis
Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca
Pula: University of Pula, 2018. urn:nbn:hr:137:198948

Hajdarović, Jasmina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Hajdarović, J. (2018). Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948

Hajdarović, Jasmina. "Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948

Hajdarović, Jasmina. "Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948

Hajdarović, J. (2018). 'Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca', Master's thesis, University of Pula, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948

Hajdarović J. Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948

J. Hajdarović, "Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:198948

Please login to the repository to save this object to your list.