undergraduate thesis
Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda
Pula: University of Pula, 2016. urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Bahun, A. (2016). Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, Andrea. "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun, A. (2016). 'Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Bahun A. Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

A. Bahun, "Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:781345

Islandora Bookmark - Please login to use this feature