master's thesis
Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:979997

Goldin, Nikolina
University of Pula
Faculty of Educational Sciences

Cite this document

Goldin, N. (2017). Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997

Goldin, Nikolina. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997

Goldin, Nikolina. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997

Goldin, N. (2017). 'Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju', Master's thesis, University of Pula, accessed 02 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997

Goldin N. Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2020 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997

N. Goldin, "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:979997

Islandora Bookmark - Please login to use this feature