undergraduate thesis
Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, Matko
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Biuk, M. (2017). Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, M. (2017). 'Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 04 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk M. Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2020 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

M. Biuk, "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Islandora Bookmark - Please login to use this feature