undergraduate thesis
Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:752083

Brgić, Samantha
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Brgić, S. (2017). Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić, Samantha. "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić, Samantha. "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt." Undergraduate thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić, S. (2017). 'Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Brgić S. Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

S. Brgić, "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083

Please login to the repository to save this object to your list.