master's thesis
Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država
Pula: University of Pula, 2017. urn:nbn:hr:137:152517

Štimac, Vedran
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Štimac, V. (2017). Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac, Vedran. "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac, Vedran. "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država." Master's thesis, University of Pula, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac, V. (2017). 'Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država', Master's thesis, University of Pula, accessed 05 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Štimac V. Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2017 [cited 2020 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

V. Štimac, "Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:152517

Islandora Bookmark - Please login to use this feature