master's thesis
Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom
Pula: University of Pula, 2018. urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Fornažar Agić, K. (2018). Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, Kristina. "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom." Master's thesis, University of Pula, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić, K. (2018). 'Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom', Master's thesis, University of Pula, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Fornažar Agić K. Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2018 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

K. Fornažar Agić, "Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:850675

Islandora Bookmark - Please login to use this feature