master's thesis
Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula
Pula: University of Pula, 2019. urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, Nataša
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Kovačević, N. (2019). Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, Nataša. "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević, N. (2019). 'Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula', Master's thesis, University of Pula, accessed 05 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Kovačević N. Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2021 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

N. Kovačević, "Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:061376

Please login to the repository to save this object to your list.