undergraduate thesis
Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.
Pula: University of Pula, 2021. urn:nbn:hr:137:336448

Osmanović, Nensi
University of Pula
Department of Interdisciplinary, Italian and Cultural Studies

Cite this document

Osmanović, N. (2021). Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d. (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448

Osmanović, Nensi. "Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448

Osmanović, Nensi. "Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448

Osmanović, N. (2021). 'Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448

Osmanović N. Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d. [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448

N. Osmanović, "Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448

Please login to the repository to save this object to your list.