master's thesis
Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu
Pula: University of Pula, 2022. urn:nbn:hr:137:432582

Jagetić-Daraboš, Andreja
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Jagetić Daraboš, A. (2022). Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432582

Jagetić Daraboš, Andreja. "Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432582

Jagetić Daraboš, Andreja. "Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432582

Jagetić Daraboš, A. (2022). 'Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu', Master's thesis, University of Pula, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432582

Jagetić Daraboš A. Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432582

A. Jagetić Daraboš, "Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432582

Please login to the repository to save this object to your list.