prikaz prve stranice dokumenta Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije
Zadar: University of Zadar, 2019. urn:nbn:hr:162:517623

Rupić, Zrinka
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Rupić, Z. (2019). Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić, Zrinka. "Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić, Zrinka. "Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić, Z. (2019). 'Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Rupić Z. Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Z. Rupić, "Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:517623

Please login to the repository to save this object to your list.