master's thesis
Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte
Zadar: University of Zadar, 2018. urn:nbn:hr:162:169921

Župnek, Matea
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Župnek, M. (2018). Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921

Župnek, Matea. "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921

Župnek, Matea. "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921

Župnek, M. (2018). 'Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte', Master's thesis, University of Zadar, accessed 05 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921

Župnek M. Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2020 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921

M. Župnek, "Djeca kao ciljno tržište u procesu brendiranja s osvrtom na etičke aspekte", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:169921

Islandora Bookmark - Please login to use this feature