undergraduate thesis
Turistička destinacija kao tržišna marka
Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria
Polytechnic Nikola Tesla in Gospić
Business department

Cite this document

Sekulić, A. (2016). Turistička destinacija kao tržišna marka (Undergraduate thesis). Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, Anamaria. "Turistička destinacija kao tržišna marka." Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić, A. (2016). 'Turistička destinacija kao tržišna marka', Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Sekulić A. Turistička destinacija kao tržišna marka [Undergraduate thesis]. Gospić: Polytechnic Nikola Tesla in Gospić; 2016 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

A. Sekulić, "Turistička destinacija kao tržišna marka", Undergraduate thesis, Polytechnic Nikola Tesla in Gospić, Gospić, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:107:000543

Please login to the repository to save this object to your list.