prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj
Rijeka: The Polytechnic of Rijeka, 2019. urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni, Valon
University of Applied Sciences of Rijeka

Cite this document

Gallopeni, V. (2019). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni, V. (2019). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni V. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2019 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

V. Gallopeni, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Please login to the repository to save this object to your list.