prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.
Rijeka: The Polytechnic of Rijeka, 2019. urn:nbn:hr:125:063443

Ferenčić, Antonela
The Polytechnic of Rijeka

Cite this document

Ferenčić, A. (2019). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o. (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443

Ferenčić, Antonela. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443

Ferenčić, Antonela. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443

Ferenčić, A. (2019). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.', Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443

Ferenčić A. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o. [Undergraduate thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2019 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443

A. Ferenčić, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.", Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443

Islandora Bookmark - Please login to use this feature