prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ
Rijeka: The Polytechnic of Rijeka, 2021. urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, Martina
University of Applied Sciences of Rijeka
Business Department

Cite this document

Sudac, M. (2021). UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, Martina. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, Martina. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac, M. (2021). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 21 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Sudac M. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2021 [cited 2024 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

M. Sudac, "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093

Please login to the repository to save this object to your list.