undergraduate thesis
Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2020. urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić, Sara
VERN University

Cite this document

Martinušić, S. (2020). Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić, Sara. "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić, Sara. "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić, S. (2020). 'Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Martinušić S. Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

S. Martinušić, "Analiza poslovnog modela njemačke turističke agencije specijalizirane za putovanja u Hrvatsku", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:304486

Please login to the repository to save this object to your list.