prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija
VERN University

Cite this document

Galijatović, M. (2019). Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, Marija. "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović, M. (2019). 'Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Galijatović M. Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

M. Galijatović, "Utjecaj digitalnih influencera na promoviranje i prodaju proizvoda u Hrvatskoj", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:276763

Please login to the repository to save this object to your list.