prikaz prve stranice dokumenta Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2018. urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana
VERN University

Cite this document

Schildenfeld, I. (2018). Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, Ivana. "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld, I. (2018). 'Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 27 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Schildenfeld I. Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2022 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

I. Schildenfeld, "Potencijali i mogućnost brendiranja nematerijalne kulturne baštine na primjeru šibenskog botuna", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:315072

Please login to the repository to save this object to your list.