prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2020. urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Bajić, M. (2020). Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, Matej. "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić, M. (2020). 'Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Bajić M. Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

M. Bajić, "Utjecaj lojalnosti kupaca robe široke potrošnje na uvođenje inovativnih proizvoda za oralnu higijenu", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710716

Islandora Bookmark - Please login to use this feature