prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2018. urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Ileković, L. (2018). Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, Lea. "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković, L. (2018). 'Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Ileković L. Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

L. Ileković, "Analiza utjecaja komunikacijskih aktivnosti na vrijednost odabranog branda", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:818186

Islandora Bookmark - Please login to use this feature