prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače
Zagreb: VERN University, 2021. urn:nbn:hr:146:973574

Musić, Tin
VERN University

Cite this document

Musić, T. (2021). Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, T. (2021). 'Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače', Master's thesis, VERN University , accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić T. Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

T. Musić, "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Please login to the repository to save this object to your list.