prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište
Zagreb: VERN University, 2021. urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina
VERN University

Cite this document

Đurić, N. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, N. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište', Master's thesis, VERN University , accessed 26 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić N. Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

N. Đurić, "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Please login to the repository to save this object to your list.