undergraduate thesis
Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije
Zagreb: VERN University, 2021. urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim
VERN University

Cite this document

Zošak, K. (2021). Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, K. (2021). 'Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak K. Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2022 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

K. Zošak, "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Please login to the repository to save this object to your list.