prikaz prve stranice dokumenta Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji
Zagreb: VERN University, 2022. urn:nbn:hr:146:778734

Talajić, Matea
VERN University

Cite this document

Talajić, M. (2022). Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734

Talajić, Matea. "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734

Talajić, Matea. "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734

Talajić, M. (2022). 'Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 02 October 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734

Talajić M. Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2022 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734

M. Talajić, "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734

Please login to the repository to save this object to your list.