prikaz prve stranice dokumenta Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2018. urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan
VERN University

Cite this document

Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Please login to the repository to save this object to your list.