prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2018. urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin
VERN University

Cite this document

Petković, T. (2018). Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, T. (2018). 'Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković T. Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

T. Petković, "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Please login to the repository to save this object to your list.