prikaz prve stranice dokumenta Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru
Zagreb: VERN University, 2019. urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija
VERN University

Cite this document

Njirić, L. (2019). Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, L. (2019). 'Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru', Master's thesis, VERN University , accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić L. Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

L. Njirić, "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Please login to the repository to save this object to your list.