prikaz prve stranice dokumenta Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Njirić, L. (2019). Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, L. (2019). 'Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić L. Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

L. Njirić, "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Islandora Bookmark - Please login to use this feature