prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina
VERN University

Cite this document

Zrakić, K. (2019). Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, Katarina. "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić, K. (2019). 'Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Zrakić K. Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

K. Zrakić, "Utjecaj trendova na inkulturaciju potrošača pri kupnji dekorativne kozmetike", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:070662

Please login to the repository to save this object to your list.