undergraduate thesis
Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran
VERN University

Cite this document

Mihaljević, F. (2019). Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, Fran. "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević, F. (2019). 'Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 27 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Mihaljević F. Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

F. Mihaljević, "Utjecaj hotelskog brenda "Canopy by Hilton" na prepoznatljivost turističkog odredišta grada Zagreba", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:979004

Please login to the repository to save this object to your list.