prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Islandora Bookmark - Please login to use this feature