prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Peček, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček A. Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

A. Peček, "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Islandora Bookmark - Please login to use this feature