prikaz prve stranice dokumenta Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana
VERN University

Cite this document

Čakanović, T. (2019). Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, T. (2019). 'Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović T. Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

T. Čakanović, "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Please login to the repository to save this object to your list.