prikaz prve stranice dokumenta Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana
VERN University

Cite this document

Hašpl, A. (2019). Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, A. (2019). 'Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana', Master's thesis, VERN University , accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl A. Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

A. Hašpl, "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Please login to the repository to save this object to your list.