prikaz prve stranice dokumenta Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Hašpl, A. (2019). Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, Ana. "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl, A. (2019). 'Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Hašpl A. Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

A. Hašpl, "Analiza uspješnosti marketinških kampanja odabranih tvrtki pri uvođenju uređaja za grijanje duhana", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:827348

Islandora Bookmark - Please login to use this feature