prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio
VERN University

Cite this document

Budiselić, A. (2019). Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, Antonio. "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić, A. (2019). 'Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Budiselić A. Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

A. Budiselić, "Uloga marketinga u internacionalizaciji poslovanja korištenjem strukturnih fondova na odabranom primjeru", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:462934

Please login to the repository to save this object to your list.