prikaz prve stranice dokumenta Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:843225

Bituh, Helena
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Bituh, H. (2019). Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh, H. (2019). 'Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh H. Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

H. Bituh, "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Islandora Bookmark - Please login to use this feature