prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU
Zagreb: Zagreb School of Business, 2018. urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea
Zagreb School of Business

Cite this document

Žalac, M. (2018). UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, M. (2018). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac M. UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

M. Žalac, "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Please login to the repository to save this object to your list.