prikaz prve stranice dokumenta ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU
Zagreb: Zagreb School of Business, 2018. urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović, Domagoj
Zagreb School of Business

Cite this document

Akšamović, D. (2018). ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović, Domagoj. "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović, Domagoj. "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović, D. (2018). 'ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Akšamović D. ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

D. Akšamović, "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:626880

Please login to the repository to save this object to your list.