prikaz prve stranice dokumenta UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST
Zagreb: Zagreb School of Business, 2016. urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina
Zagreb School of Business

Cite this document

Gal, M. (2016). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, Martina. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal, M. (2016). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Gal M. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

M. Gal, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO DIREKTNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:026114

Please login to the repository to save this object to your list.