prikaz prve stranice dokumenta ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)
Zagreb: Zagreb School of Business, 2016. urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić, Ana
Zagreb School of Business

Cite this document

Damjanić, A. (2016). ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE) (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić, Ana. "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić, Ana. "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić, A. (2016). 'ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 28 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Damjanić A. ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE) [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2020 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

A. Damjanić, "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:208863

Islandora Bookmark - Please login to use this feature