@mastersthesis{bak:2666, author = {{Drmić, Stjepan}}, title = {{Umjetna inteligencija u radu policije}}, } @mastersthesis{bak:2660, author = {{Hrastović, Petra}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{bak:2665, author = {{Čičić, Antonio}}, title = {{Primjena strategije marketinške komunikacije na primjeru američkog nogometa u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2609, author = {{Kovačević, Ante Pavo}}, title = {{Primjena marketinga u internet trgovini}}, } @mastersthesis{bak:2270, author = {{Lozušić, Helena}}, title = {{Web marketing u funkciji lokalne samouprave}}, } @mastersthesis{efos:4876, author = {{Grdošić, Lidija}}, title = {{INFORMACIJSKOM TEHNOLOGIJOM I MINIMIZIRANIM PROCESIMA DO POTPORE OSTVARENJU MARKETINŠKIH STRATEGIJA}}, } @mastersthesis{bak:1945, author = {{Blažević, Luka}}, title = {{Pozicioniranje novih proizvoda na primjerima hrvatskih proizvođača}}, } @mastersthesis{efos:4926, author = {{Barić, Maja}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:5367, author = {{Čolaković, Vanesa}}, title = {{MARKETING PLAN TURISTIČKIH USLUGA BARANJE}}, } @mastersthesis{efos:5223, author = {{Cimbal, Mirjana}}, title = {{MARKETINŠKE AKTIVNOSTI U MALOM I SREDNJEM PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5438, author = {{Mađarić, Martina}}, title = {{POTENCIJALI MARKETINGA U TURIZMU U GRADU OSIJEK KROZ ANALIZU HOTELSKOG SMJEŠTAJA}}, } @mastersthesis{efos:5065, author = {{Jozić, Ivona}}, title = {{Primjena zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:4946, author = {{Biljalov, Vanja}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U KREIRANJU PONUDE}}, } @mastersthesis{efos:5259, author = {{Barun, Lucija}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5184, author = {{Grgurić, Mario}}, title = {{ISTRAŽIVANJE I SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efos:4982, author = {{Drnasin, Doria}}, title = {{EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETINGA PROGRAMA OSJEČKO–BARANJSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{efos:5238, author = {{Obradović, Valentina}}, title = {{MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA}}, } @mastersthesis{efos:4988, author = {{Oreč, Ema}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:5325, author = {{Šlafhauzer, Kristina}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5180, author = {{Klen, Marija}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5168, author = {{Mandić, Sanja}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:4945, author = {{Bijedić, Ira}}, title = {{EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{efos:4934, author = {{Bartolović, Željka}}, title = {{INTERNET KAO KANAL ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U TURISTIČKOM UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:5206, author = {{Šakota, Mija Marina}}, title = {{MARKETING MIX HOTELSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:4986, author = {{Đaković, Dajana}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA SELEKTIVNIH OBLIKA TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4990, author = {{Ercegovac, Nikolina}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:5237, author = {{Debeljak, Nina}}, title = {{PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU APLIKACIJE AIRBNB}}, } @mastersthesis{efos:5399, author = {{Zvekić, Marija}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5312, author = {{Stojanović, Dario}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:5235, author = {{Pinjušić, Nikolina}}, title = {{UTJECAJ PROMOCIJE NA KUPOVINU PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5088, author = {{Kelčić, Andrea}}, title = {{UTJECAJ OBITELJI NA KUPOVINU PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:5141, author = {{Včelik, Lovro}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROVEDBA MARKETINGA AUTOHTONIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4859, author = {{Knežević, Marina}}, title = {{PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:4571, author = {{Posavec, Roberto}}, title = {{MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:3645, author = {{Roknić, Maja}}, title = {{Približavanje amaterskog sporta krajnjim korisnicima implementacijom mobilnog kanala komunikacije}}, } @mastersthesis{efos:4218, author = {{Vrkić-Nedoklan, Željka}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4263, author = {{Zajac, Danijela}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4559, author = {{Pavlović, Domagoj}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4568, author = {{Šimić, Josipa}}, title = {{KONJIČKI TURIZAM U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA SLAVONIJE}}, } @mastersthesis{efos:4562, author = {{Lozančić, Tena}}, title = {{UTJECAJ FIZIČKOG OKRUŽJA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4259, author = {{Nekić, Toni}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERNETU NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4554, author = {{Kokorić, Dražen}}, title = {{ONLINE PR}}, } @mastersthesis{efos:4558, author = {{Bilić, Ana}}, title = {{PONAŠANJE INDUSTRIJSKIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4548, author = {{Vulić, Tajana}}, title = {{VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:4650, author = {{Devčić, Matej}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4503, author = {{Golub, Mirna}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI OPG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4770, author = {{Mihaljević, Marko}}, title = {{POTENCIJALI MARKETINGA U TURIZMU U GRADU OSIJEKU KROZ ANALIZU HOTELSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4736, author = {{Ječmenjak, Kristina}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA SELEKTIVNIH OBLIKA TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4573, author = {{Rupić, Dino}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4435, author = {{Štajcer, Sara}}, title = {{ANALIZA PROCESA DONOŠENJA ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efos:4689, author = {{Čalić, Karlo}}, title = {{MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA}}, } @mastersthesis{efos:4397, author = {{Vareševac, Mateja}}, title = {{ANALIZA SPECIFIČNIH INTERNETSKIH POSLOVNIH MODELA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4396, author = {{Matković, Matea}}, title = {{INTERAKTIVNOST KAO NAJVAŽNIJA OSOBINA DIGITALNE MULTIMEDIJE}}, } @mastersthesis{efos:4378, author = {{Pintar, Michaela}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4374, author = {{Kakša, Dejan}}, title = {{ANALIZA I POTENCIJALI VINSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efos:4373, author = {{Dugandžić, Katarina}}, title = {{INTERNETSKO OGLAŠAVANJE U HRVATSKOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efos:4377, author = {{Ognjenčić, Ivana}}, title = {{KUPNJA PO POSTUPKU JAVNE NABAVE}}, } @mastersthesis{efos:4368, author = {{Marić, Matija}}, title = {{TRŽIŠTE EKOLOŠKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:4348, author = {{Pajić, Davor}}, title = {{OSOBITOSTI KUPNJE LOKALNE TRADICIJSKE HRANE U UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4332, author = {{Andrišić, Dasen}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4328, author = {{Lasić, Luka}}, title = {{NASTUP TURISTIČKIH ZAJEDNICA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efos:4323, author = {{Škara, Vedrana}}, title = {{UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4578, author = {{Salitrežić, Zlatko}}, title = {{POLOŽAJ TURIZMA REPUBLIKE HRVATSKE PRIJE I NAKON PANDEMIJE}}, } @mastersthesis{efos:4998, author = {{Ždero Petljak, Kristina}}, title = {{PRIMJENA ANKETNIH ISTRAŽIVANJA U AGENCIJI ZA ZNANOST I VISOKO OBRAZOVANJE}}, } @mastersthesis{efos:4300, author = {{Barun, Matea}}, title = {{BRENDIRANJE RUČNO OPHEKLANIH BOCA KAO SAVRŠEN SPOJ TRADICIJE I SUVREMENOSTI}}, } @mastersthesis{efos:3883, author = {{Jukić, Katarina}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI POSLOVANJA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{efos:3885, author = {{Jelić, Kristina}}, title = {{Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja}}, } @mastersthesis{efos:4149, author = {{Lalić, Marko}}, title = {{Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efos:3452, author = {{Đurković, Stjepan}}, title = {{ORGANIZACIJA I PROMOCIJA KULTURNIH MANIFESTACIJA VUKOVARSKO-SRIJEMSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{efos:3908, author = {{Andrić, Monika}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4112, author = {{Culek, Linda}}, title = {{ZAMJENA PLASTIKE ODRŽIVIM AMBALAŽNIM RJEŠENJIMA}}, } @mastersthesis{efos:3920, author = {{Kresić, Antonio}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3918, author = {{Vuka, Marina}}, title = {{Kupovne navike potrošača izazvane pandemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{efos:3640, author = {{Buljan, Anita}}, title = {{Mobilne internetske aplikacije u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3863, author = {{Raguž, Antonija}}, title = {{Ponašanje industrijskih kupaca}}, } @mastersthesis{efos:3909, author = {{Đurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:4003, author = {{Klen, Marija}}, title = {{Marketinška komunikacija ugostiteljskog subjekta na internetu}}, } @mastersthesis{efos:3583, author = {{Katić, Martina}}, title = {{Poduzetničke aktivnosti u organizaciji festivala vina}}, } @mastersthesis{efos:3514, author = {{Biloš, Marina}}, title = {{RASTUĆI PROBLEM LAŽNIH VIJESTI U INTERNETSKOM INFORMIRANJU: PERCEPCIJA I STAVOVI STANOVNIKA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:3866, author = {{Balog, Rea}}, title = {{Franšiza}}, } @mastersthesis{efos:3482, author = {{Stuparić, Nikolina}}, title = {{Izravna prodaja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3606, author = {{Kovačević, Ivan}}, title = {{Robne marke i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:4083, author = {{Vidaković, Marija}}, title = {{Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efos:3849, author = {{Vejić, Nives}}, title = {{Internetsko oglašavanje u hrvatskom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3915, author = {{Krstić, Vladimira}}, title = {{Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3502, author = {{Bušić, Karmen}}, title = {{Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efos:3516, author = {{Blatančić, Antonela}}, title = {{Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unaprjeđenje prodaje, događaje i iskustva}}, } @mastersthesis{efos:3359, author = {{Blažević, Tina}}, title = {{MARKETING U UZGOJU KONJA LIPICANSKE PASMINE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:3301, author = {{Kusić, Ivica}}, title = {{Uloga e-marketinga u uspješnoj provedbi zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom}}, } @mastersthesis{efos:3294, author = {{Slanac, Dalibor}}, title = {{Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efos:3287, author = {{Bondža, Renato}}, title = {{Elektronička trgovina s osvrtom na načine plaćanja u elektroničkoj trgovini}}, } @mastersthesis{efos:3286, author = {{Olaj, Viktorija}}, title = {{Marketinški razvoj i strategija zračnog prijevoznika}}, } @mastersthesis{efos:3302, author = {{Hrustek, Ana}}, title = {{Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja}}, } @mastersthesis{efos:3485, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a}}, } @mastersthesis{efos:3279, author = {{Đurđic, Dijana}}, title = {{E-marketing farmaceutskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:3884, author = {{Bogdanović, Damir}}, title = {{MALO PODUZETNIŠTVO U OKRUŽJU E-MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:3153, author = {{Zrnc, Ivan}}, title = {{Važnost istraživanja tržišta usluga otkupa i naplate potraživanja}}, } @mastersthesis{efos:3095, author = {{Stubičar, Sandra}}, title = {{Elektronski mediji i e-učenje u Srednjoj školi Koprivnica}}, } @mastersthesis{efos:3094, author = {{Musliu, Teuta}}, title = {{Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2963, author = {{Segedi, Tanja}}, title = {{Kupnja putem postupka javne nabave}}, } @mastersthesis{efos:2942, author = {{Mesarić, Saša}}, title = {{Primjena poslovne inteligencije u sustavima za upravljanjem znanjem}}, } @mastersthesis{efos:2958, author = {{Glavota, Ana}}, title = {{Zaštita potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2857, author = {{Štajcer, Sara}}, title = {{Dubrovnik kao turističko odredište}}, } @mastersthesis{efos:2962, author = {{Paska, Matea}}, title = {{Guerilla marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:3036, author = {{Gale, Ivan}}, title = {{Ljudski resursi kao temelj konkurentske prednosti u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{efos:3695, author = {{Podoreški, Andreja}}, title = {{Marketing mix hotelskog poduzeća na primjeru "Amadria Parka"}}, } @mastersthesis{efos:2893, author = {{Kocijan, Andrea}}, title = {{Ponašanje potrošača i donošenje odluka pri izboru i kupnji namještaja po mjeri na primjeru tvrtke "Firmo" d.o.o. Bizovac}}, } @mastersthesis{efos:3691, author = {{Bilić, Ana}}, title = {{Evaluacija turističkog marketing programa Osječko - baranjske županije}}, } @mastersthesis{efos:2897, author = {{Nikšić, Goran}}, title = {{Internetski informacijski prostor}}, } @mastersthesis{efos:2865, author = {{Končarević, Mihael}}, title = {{Pozicioniranje sportskog kolektiva u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:3010, author = {{Sabo, Lucija}}, title = {{Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma}}, } @mastersthesis{efos:2938, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3207, author = {{Landeka, Kristijan}}, title = {{Učinkovitost oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:3692, author = {{Gregić, Ana}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efos:3767, author = {{Grahovac, Lea}}, title = {{Marketing - mix na primjeru hotelskog poduzeća Waldinger}}, } @mastersthesis{efos:3786, author = {{Turalija, Luka}}, title = {{Marketinški aspekti razvoja selektivnih oblika turizma}}, } @mastersthesis{efos:3789, author = {{Raguž, Maja}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3803, author = {{Ronta, Matej}}, title = {{Vrednovanje zadovoljstva korisnika}}, } @mastersthesis{efos:3795, author = {{Kršić, Mario}}, title = {{Nastup turističkih zajednica na internetu}}, } @mastersthesis{efos:2782, author = {{Rendulić, Diana}}, title = {{Ponašanje potrošača na društvenim mrežama.}}, } @mastersthesis{efos:2919, author = {{Zečić, Nikolina}}, title = {{Ponašanje potrošača u bankarstvu modernog doba}}, } @mastersthesis{efos:4305, author = {{Brižić, Matea}}, title = {{BRENDIRANJE REPUBLIKE HRVATSKE KAO ZEMLJE VINA}}, } @mastersthesis{efos:2756, author = {{Rupić, Dino}}, title = {{Marketing turističkih agencija i turoperatora}}, } @mastersthesis{efos:2972, author = {{Barić, Ivan}}, title = {{Digitalna strategija na primjeru turizma}}, } @mastersthesis{efos:3035, author = {{Buljan, Tomislav}}, title = {{Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja}}, } @mastersthesis{efos:2771, author = {{Peti, Dragica}}, title = {{Odnosi s javnošću u Oružanim snagama RH i njihov značaj}}, } @mastersthesis{efos:2765, author = {{Vučemilović-Šimunović, Jasmina}}, title = {{Odnosi s javnošću banaka na internetu}}, } @mastersthesis{efos:2722, author = {{Herceg, Mirko}}, title = {{Model upravljanja odnosima s potrošačima u neformalnom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:2727, author = {{Sočković, Ivica}}, title = {{Marketinška komunikacija državne uprave za zaštitu i spašavanje}}, } @mastersthesis{efos:2698, author = {{Šarić, Eugen}}, title = {{Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2700, author = {{Šarić, Eugen}}, title = {{Poslovno komuniciranje - temelj poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{efos:2696, author = {{Matić, Anamarija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)}}, } @mastersthesis{efos:2693, author = {{Matić, Anamarija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)}}, } @mastersthesis{efos:2717, author = {{Lasić, Luka}}, title = {{Značaj Googlea u online okruženju}}, } @mastersthesis{efos:2729, author = {{Šovagović, Tea}}, title = {{Potrošač kao bitan čimbenik kontinentalnog turizma}}, } @mastersthesis{efos:2692, author = {{Reštarović, Pamela}}, title = {{Potencijali selektivnih oblika turizma na primjeru Birdwatching turizma}}, } @mastersthesis{efos:2736, author = {{Pakšec, Zoran}}, title = {{Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu}}, } @mastersthesis{efos:2666, author = {{Vrbaslija, Dario}}, title = {{Marketing manifestacija izvedbene tradicijske kulture}}, } @mastersthesis{efos:2665, author = {{Slatković, Tin}}, title = {{Model aplikacije CRM sustava u gradsku upravu}}, } @mastersthesis{efos:3190, author = {{Radoš, Ivan}}, title = {{Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva}}, } @mastersthesis{efos:3188, author = {{Radoš, Ivona}}, title = {{Uvođenje sustava online financiranja u svrhu unapređenja prodaje}}, } @mastersthesis{efos:2654, author = {{Planinić, Gordan}}, title = {{Analiza mogućnosti i načina implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u poslovni subjekt}}, } @mastersthesis{efos:2361, author = {{Samardžić, Vinko}}, title = {{Pravni aspekti primjene marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2884, author = {{Stanić Pavošević, Jadranka}}, title = {{Tržišni aspekti eko poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2502, author = {{Bogovac, Dejan}}, title = {{Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:2586, author = {{Smoljko, Ivan}}, title = {{Vrednovanje zadovoljstva korisnika turističkih usluga.}}, } @mastersthesis{efos:2491, author = {{Antolović, Zrinka}}, title = {{Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2616, author = {{Šumiga, Daria}}, title = {{Komparacija popularnih kriptovaluta Bitcoin i Ethereum}}, } @mastersthesis{efos:2569, author = {{Pandurić, Tin}}, title = {{Promjene u upravljanju korisničkim podacima u kontekstu odredbi opće uredbe o zaštiti podataka}}, } @mastersthesis{efos:2372, author = {{Popović, Tena}}, title = {{Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2375, author = {{Podhraški Martinčić, Kristina}}, title = {{Zadovoljstvo pacijenata kvalitetom zdravstvenih usluga}}, } @mastersthesis{efos:2440, author = {{Janas, Nikolina}}, title = {{Međunarodni marketing u IT industriji}}, } @mastersthesis{efos:2427, author = {{Erkapić, Manuela}}, title = {{Oglašavanje u političkom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:2400, author = {{Primožić, Marina}}, title = {{Uloga CRM-a u poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:2278, author = {{Kraljević, Borna}}, title = {{Oblikovanje i komunikacija kampanje grupnog financiranja}}, } @mastersthesis{efos:2385, author = {{Ćurić, Mirna}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu bezreceptnih lijekova}}, } @mastersthesis{efos:2396, author = {{Marić, Vedran}}, title = {{Razvoj turističke ponude Republike Hrvatske kroz hotelsko poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:2332, author = {{Režić Brdarić, Maja}}, title = {{Matrike marketinga}}, } @mastersthesis{efos:2462, author = {{Pintarić, Krešimir}}, title = {{Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okružju}}, } @mastersthesis{efos:2339, author = {{Jacoby, Ines}}, title = {{Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine}}, } @mastersthesis{efos:2189, author = {{Jurković, Tomislav}}, title = {{Selektivni oblici turizma u Osječko baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:2178, author = {{Vasilj, Rade}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:2886, author = {{H. Arapović, Una}}, title = {{Big Data i marketing 21. stoljeća}}, } @mastersthesis{efos:4309, author = {{Blažević, Ivica}}, title = {{CRM U MALIM POSLOVNIM SUBJEKTIMA U ZAGREBAČKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{efos:2132, author = {{Miličević, Marko}}, title = {{Potencijali selektivnih vrsta turizma s naglaskom na lovni turizam}}, } @mastersthesis{efos:2659, author = {{Škobić, Domagoj}}, title = {{Udruživanje proizvođača jabuka radi izgradnje hladnjače u sklopu klastera „Slavonska jabuka”}}, } @mastersthesis{efos:2653, author = {{Arambašić, Sanja}}, title = {{Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima}}, } @mastersthesis{efos:2378, author = {{Marolin, Martin}}, title = {{Poticanje poduzetništva kao oblik promocije razvojnih potencijala}}, } @mastersthesis{efos:2377, author = {{Posavac, Dražen}}, title = {{Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2373, author = {{Stipić, Igor}}, title = {{Analiza uspjeha novoosnovanih političkih stranaka u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1988, author = {{Ljubić, Tamara}}, title = {{Utjecaj elektroničkih medija na osobe starije životne dobi}}, } @mastersthesis{efos:1963, author = {{Ružić, Toni}}, title = {{Upravljanje elitnim turizmom kroz resorte}}, } @mastersthesis{efos:4308, author = {{Vajda-Mlinaček, Ljiljana}}, title = {{INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE}}, } @mastersthesis{efos:1982, author = {{Posavac, Melita}}, title = {{Marketinški plan i strategija uvođenja craft piva na tržište}}, } @mastersthesis{efos:1990, author = {{Prpić, Tomislav}}, title = {{Model implementacije upravljanja odnosima s potrošačima u Petrokemiji}}, } @mastersthesis{efos:1953, author = {{Brlek, Nikolina}}, title = {{Prevencija računalnog kriminala}}, } @mastersthesis{efos:2882, author = {{Cvrković, Zlatko}}, title = {{Responzivni web dizajn i mobilne aplikacije kao nužnost internetskog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1903, author = {{Hajduković, Boris}}, title = {{Način primjene Government to Bussiness (G2B) i Government to Citizens (G2C) portala s ciljem učinkovitog informiranja korisnika porezne uprave}}, } @mastersthesis{efos:1910, author = {{Dokić, Martina}}, title = {{Potencijali Bjelovarsko - bilogorske županije kao turističke zajednice}}, } @mastersthesis{efos:1909, author = {{Hodak, Maja}}, title = {{Potencijali kamping turizma kao dio turističke ponude Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:4312, author = {{Žumbar Dobrota, Ivana}}, title = {{PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA}}, } @mastersthesis{efos:1944, author = {{Šustar, Kristian}}, title = {{Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:1880, author = {{Milić, Ivana}}, title = {{Multimedijalne mogućnosti fotografije na primjeru portretne fotografije}}, } @mastersthesis{efos:1950, author = {{Livak, Predrag}}, title = {{Marketing u turizmu zaštićenih područja}}, } @mastersthesis{efos:1945, author = {{Mišić, Krešimir}}, title = {{Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača}}, } @mastersthesis{efos:1924, author = {{Ivić, Danijel}}, title = {{Internetski marketing}}, } @mastersthesis{efos:1864, author = {{Marukić, Magdalena}}, title = {{Marketinški aspekti bankarstva}}, } @mastersthesis{efos:4306, author = {{Holjevac, Marija}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZAPOŠLJAVANJE}}, } @mastersthesis{efos:1830, author = {{Periša, Petra}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Youtube}}, } @mastersthesis{efos:1832, author = {{Martinović, Mario}}, title = {{Analiza marketinških kampanja}}, } @mastersthesis{efos:4307, author = {{Sertić, Ivana}}, title = {{MARKETINŠKE FUNKCIJE DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU BANAKA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:1856, author = {{Mujkić, Ivana}}, title = {{Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara}}, } @mastersthesis{efos:1860, author = {{Mijakić, Marizabela}}, title = {{Marketing elektroničkih medija}}, } @mastersthesis{efos:2329, author = {{Martin, Marolin}}, title = {{Poticanje poduzetništva kao oblik promocije razvojnih potencijala}}, } @mastersthesis{efos:2358, author = {{Štefanović, Krešimir}}, title = {{Primjena internetskog marketinga u drvnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1850, author = {{Helajz, Valentina}}, title = {{Primjena e-marketinga u studentskim udrugama}}, } @mastersthesis{efos:1857, author = {{Maranić, Monika}}, title = {{Marketinški aspekti poljoprivrednih zadruga}}, } @mastersthesis{efos:1847, author = {{Hršak, Željko}}, title = {{Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:1787, author = {{Mitar, Ljubo}}, title = {{Zadovoljstvo potrošača poljoprivredno prehrambenim proizvodima}}, } @mastersthesis{efos:2656, author = {{Baran, Ante}}, title = {{Aspekti političkog marketinga lokalnih izbora u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1790, author = {{Franić, Barbara}}, title = {{Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću}}, } @mastersthesis{efos:1558, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana}}, } @mastersthesis{efos:1683, author = {{Milković, Luka}}, title = {{Alati za pretraživanje i analizu internetskog informacijskog prostora}}, } @mastersthesis{efos:1674, author = {{Prnjak, Jelena}}, title = {{Analiza brokerskih modela u mobilnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:1673, author = {{Bičanić, Slađana}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{efos:1675, author = {{Cerić, Nina}}, title = {{Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem}}, } @mastersthesis{efos:1668, author = {{Lozić, Jasmina}}, title = {{Kulturne manifestacije kao pokretači razvoja turizma istočne Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:1685, author = {{Glibušić, Luka}}, title = {{Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1676, author = {{Gelo, Anica}}, title = {{Studija izvodljivosti kupnje i obnove hotela}}, } @mastersthesis{efos:1670, author = {{Potočki, Maja}}, title = {{Uporaba marketinških informacijskih sustava u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:1679, author = {{Ukmar, Kristina}}, title = {{Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja}}, } @mastersthesis{efos:1680, author = {{Kranjčević, Irena}}, title = {{Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta}}, } @mastersthesis{efos:1677, author = {{Vukmir, Marko}}, title = {{Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:1626, author = {{Marić, Matej}}, title = {{Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:1607, author = {{Krešić, Zvonimir}}, title = {{Analiza poduzetničkog potencijala Vukovarsko-srijemske županije}}, } @mastersthesis{efos:1587, author = {{Pašuld, Ivana}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:1699, author = {{Kljajić, Katarina}}, title = {{Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije}}, } @mastersthesis{efos:1612, author = {{Jelačić, Maja}}, title = {{Modeli promocije selektivnog oblika turizma u Osječko-baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:1714, author = {{Rist, Anja}}, title = {{Odnosi s javnošću i publicitet u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efos:1477, author = {{Sikra, Franciska}}, title = {{Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata}}, } @mastersthesis{efos:1533, author = {{Petrović, Mirta}}, title = {{Korištenje multimedije na primjeru uslužnog modela obrazovanja}}, } @mastersthesis{efos:1520, author = {{Čačić, Sanja}}, title = {{Poduzetničke prilike u turističkoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{efos:1312, author = {{Bermanec, Valentina}}, title = {{Uporaba Google Analyticsa u analizi poslovnog web-sjedišta}}, } @mastersthesis{efos:1493, author = {{Berečić, Dario}}, title = {{Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku}}, } @mastersthesis{efos:1447, author = {{Banić Babec, Helena}}, title = {{Računalni kriminal kao prijetnja e - trgovini}}, } @mastersthesis{efos:1485, author = {{Colarić, Monika}}, title = {{Uloga i značaj fotografije u marketingu sadržaja}}, } @mastersthesis{efos:1443, author = {{Lukić, Iva}}, title = {{Potencijali Google AdWords oglašavanja na mobilnim uređajima}}, } @mastersthesis{efos:1377, author = {{Mioković, Matija}}, title = {{Web sjedište kao promocijski alat turističkog odredišta}}, } @mastersthesis{efos:1432, author = {{König, Karlo}}, title = {{Marketinške mogućnosti društvenih mreža na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{efos:1418, author = {{Glavaš, Gabrijela}}, title = {{Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1435, author = {{Boni, Antonio}}, title = {{Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje}}, } @mastersthesis{efos:1419, author = {{Zbiljski, Matej}}, title = {{Google analytics kao potpora google adwordsu u internetskom marketingu - mobile vs. desktop}}, } @mastersthesis{efos:2668, author = {{Hršak, Dragutin}}, title = {{Komunikacijski značaj web sjedišta carine}}, } @mastersthesis{efos:1885, author = {{Radičević, Iva}}, title = {{Poslovni informacijski sustav-poslovna etika-element uspješnog poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:1775, author = {{Ćurić, Marijana}}, title = {{Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efos:1782, author = {{Štivić, Marijana}}, title = {{Primjena marketinga u javnom zdravstvu}}, } @mastersthesis{efos:1779, author = {{Gulam, Vice}}, title = {{Upravljanje odnosima s potrošačima usluga sportskih objekata}}, } @mastersthesis{efos:1392, author = {{Barišić, Matea}}, title = {{Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme}}, } @mastersthesis{efos:1244, author = {{Tadić, Dražen}}, title = {{Društvene mreže kao kanal za oglašavanje}}, } @mastersthesis{efos:1243, author = {{Krgović, Dino}}, title = {{Utjecaj mobilnih aplikacija na suvremene poslovne aktivnosti}}, } @mastersthesis{efos:1207, author = {{Čamić, Ines}}, title = {{Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci}}, } @mastersthesis{efos:1553, author = {{Bajt, Mario}}, title = {{Upravljanje odnosima s potrošačima u drvnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1305, author = {{Putarek, Ivana}}, title = {{Upravljanje turističkim događajem}}, } @mastersthesis{efos:1555, author = {{Dudjak, Marko}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1195, author = {{Žufika, Martina}}, title = {{Metodologija prodajnog poslovanja u B2B poduzećima}}, } @mastersthesis{efos:1167, author = {{Hrupek, Snježana}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof}}, } @mastersthesis{efos:1168, author = {{Mikulek Nakić, Melita}}, title = {{Destinacijske menadžment kompanije}}, } @mastersthesis{efos:1302, author = {{Galović, Anja}}, title = {{Marketing ruralnog turizma}}, } @mastersthesis{efos:1169, author = {{Vitez, Renata}}, title = {{Marketing usluga}}, } @mastersthesis{efos:1769, author = {{Dijan, Tanja}}, title = {{Polazište i priprema kreiranja konkurentnog grada kao brenda}}, } @mastersthesis{efos:1785, author = {{Monika, Kovač}}, title = {{Marketing poštanskih usluga}}, } @mastersthesis{efos:4285, author = {{Nikšić, Andreja}}, title = {{PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI}}, } @mastersthesis{efos:1160, author = {{Ivanković, Andrea}}, title = {{Definicija i analiza metoda prodaje}}, } @mastersthesis{efos:4320, author = {{Vunić, Marina}}, title = {{STAVOVI MLADIH O HRVATSKOME SABORU}}, } @mastersthesis{efos:1096, author = {{Banoža, Marko}}, title = {{Prikriveno oglašavanje kroz ciklus filmova o James Bond-u}}, } @mastersthesis{efos:1141, author = {{Radulović, Filip}}, title = {{Uloga digitalnih tehnologija u osobnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1776, author = {{Sosnik, Josipa}}, title = {{Upravljanje odnosima s klijentima u automobilskoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:1772, author = {{Laninović, Dejan}}, title = {{Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta}}, } @mastersthesis{efos:1789, author = {{Mišić Perić, Zrinka}}, title = {{Marketinški aspekti virtualne turističke agencije}}, } @mastersthesis{efos:4317, author = {{Pap, Dejan}}, title = {{INTERAKCIJA KVALITETE VODOPRIVREDNIH USLUGA I TRŽIŠNE ORIJENTACIJE NA TRŽIŠTU POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efos:900, author = {{Ramljak, Snježana}}, title = {{Analiza konkurencije i učinkovitosti komunikacije na Facebook stranicama}}, } @mastersthesis{efos:4313, author = {{Horvat, Ivan}}, title = {{KORIŠTENJE BAZE PODATAKA U ODREĐIVANJU PONAŠANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4314, author = {{Nobilo, Ivana}}, title = {{ŽENA POTROŠAČ – OFFLINE I ONLINE}}, } @mastersthesis{efos:849, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Marketinške mogućnosti nosive tehnologije}}, } @mastersthesis{efos:4321, author = {{Zec, Vedrana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA}}, } @mastersthesis{efos:1783, author = {{Šušnić, Mihovil}}, title = {{Marketing u konjičkoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:4319, author = {{Savi, Adriana}}, title = {{PERSPEKTIVE RAZVOJA FILMSKOG TURIZMA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4318, author = {{Sataić, Ivana}}, title = {{BRENDIRANJE USLUGE KLINIČKIH ISPITIVANJA LIJEKOVA I DRUGIH MEDICINSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efos:927, author = {{Kesić, Ana}}, title = {{Od ideje do realizacije poslovnog pothvata u agroturizmu}}, } @mastersthesis{efos:4299, author = {{Maloča, Anamarija}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S JAVNOŠĆU NARUĈITELJA U JAVNOJ NABAVI}}, } @mastersthesis{efos:792, author = {{Dlesk, Danijela}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu farmaceutike}}, } @mastersthesis{efos:643, author = {{Slišković, Kristina}}, title = {{Selektivni oblici turizma}}, } @mastersthesis{efos:899, author = {{Sekulić, Marta}}, title = {{Upravljanje odnosima s potrošačima na tržištu farmaceutskih proizvoda}}, } @mastersthesis{efos:475, author = {{Serdarušić, Ana}}, title = {{Potencijali E-učenja}}, } @mastersthesis{efos:524, author = {{Zec, Nives}}, title = {{Mobilna aplikacija u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:1063, author = {{Budimir, Josip}}, title = {{Turističko - vinski potencijal Grada Kutjeva}}, } @mastersthesis{efos:474, author = {{Rončević, Lucija}}, title = {{Potencijali suvremenih mobilnih tehnologija u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efos:421, author = {{Amidžić, Bernarda}}, title = {{Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efos:379, author = {{Šarić, Ivan}}, title = {{Mobilna i web aplikacija za pametnu i planiranu kupnju "Mybuy"}}, } @mastersthesis{efos:459, author = {{Mihaljević, Ivana}}, title = {{Mobilno bankarstvo}}, } @mastersthesis{efos:580, author = {{Fabijanić, Kristijan}}, title = {{Medijski centar "Glas Slavonije"}}, } @mastersthesis{efos:556, author = {{Grofelnik, Deni}}, title = {{Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efos:1866, author = {{Vlajčić, Marija}}, title = {{Prikriveno oglašavanje na filmu}}, } @mastersthesis{efos:547, author = {{Loina, Marko}}, title = {{Trendovi u video marketingu}}, } @mastersthesis{efos:623, author = {{Kovačić, Marija}}, title = {{Mobilna promocija temeljena na lokaciji korisnika}}, } @mastersthesis{efos:755, author = {{Blagojević, Lea}}, title = {{Mobilna tehnologija u digitalizaciji javne uprave}}, } @mastersthesis{efos:367, author = {{Čevelak, Antonija}}, title = {{Neprofitni marketing na primjeru osnovne škole}}, } @mastersthesis{efos:609, author = {{Ćavar, Valentina}}, title = {{Online i offline promocija mobilne aplikacije turističke zajednice grada Osijeka}}, } @mastersthesis{efos:614, author = {{Soldo, Tonka}}, title = {{Potencijali lokacijskog maketinga}}, } @mastersthesis{efos:605, author = {{Jurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj interneta i novih trendova na razvoj turizma}}, } @mastersthesis{efos:809, author = {{Azabagić, Amra}}, title = {{Važnost responzivnog web dizajna u internetskom maketingu}}, } @mastersthesis{efos:607, author = {{Šomođi, Larisa}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{efos:982, author = {{Križanović Maurer, Suzana}}, title = {{Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efos:748, author = {{Aman, Dejan}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:741, author = {{Vidaković, Andreja}}, title = {{Primjena marketinga u međunarodnom marketingu}}, } @mastersthesis{efos:738, author = {{Šovagović, Tea}}, title = {{Proces donošenja odluke na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{efos:740, author = {{Rašić, Juraj}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:751, author = {{Adamček, Ivana}}, title = {{Potencijali vjerskog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:707, author = {{Vovra, Adam}}, title = {{Prikaz potencijala mobilnog oglašavanja kroz platformu Google AdWords}}, } @mastersthesis{efos:731, author = {{El-Ayedi, Sindi}}, title = {{Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:723, author = {{Budimir, Bruno}}, title = {{Mikro-trenuci korisničkog iskustva}}, } @mastersthesis{efos:357, author = {{Đurđic, Dijana}}, title = {{Značajke Online brandinga}}, } @mastersthesis{efos:233, author = {{Bogdan, Kazimir}}, title = {{Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini}}, } @mastersthesis{efos:4311, author = {{Rekić, Eduard}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU}}, } @mastersthesis{efos:278, author = {{Sabljo, Vedrana}}, title = {{Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija}}, } @mastersthesis{efos:257, author = {{Perić, Antonello}}, title = {{Mobilno poslovanje}}, } @mastersthesis{efos:253, author = {{Kršić, Ivana}}, title = {{Potencijali B2B mobilnih aplikacija}}, } @mastersthesis{efos:205, author = {{Jović, Emilija-Antonija}}, title = {{Analiza životnog vijeka proizvoda Čipi Čips u prodaji i nabavi}}, } @mastersthesis{efos:195, author = {{Pavić, Kristian}}, title = {{Prednosti mobilnih aplikacija za promociju malog i srednjeg poduzetništva, prikazano na primjeru poslovnog subjekta Šleker d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:199, author = {{Oužecky, Antonela}}, title = {{Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA}}, } @mastersthesis{efos:200, author = {{Greger, Boris}}, title = {{Google AdWords prikazivačka mreža}}, } @mastersthesis{efos:202, author = {{Galinec, Doris}}, title = {{Potencijal mobilnih aplikacija kroz prikaz i dizajn mobilne aplikacije za školu jahanja konjičkog kluba Osijek}}, } @mastersthesis{efos:4310, author = {{Wilhelm, Luka}}, title = {{ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE}}, } @mastersthesis{efos:4322, author = {{Kužnini, Adrian}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOVA ULOGA PRILIKOM PROMOCIJE PROIZVODA SPORTSKE SUPLEMENTACIJE I ZDRAVE PREHRANE}}, } @mastersthesis{efri:260, author = {{Jadrić, Ivana}}, title = {{Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta}}, } @mastersthesis{efos:147, author = {{Sikavica, Vesna}}, title = {{Potencijal žena u poduzetništvu i turizmu}}, } @mastersthesis{efos:155, author = {{Kušter, Željko}}, title = {{Istraživanje tržišta ekoloških proizvoda u Varaždinskoj županiji}}, } @mastersthesis{efos:139, author = {{Than, Antonia}}, title = {{Marketinške strategije Wal-Marta}}, } @mastersthesis{efos:116, author = {{Slatinac, Dragana}}, title = {{Razvoj kontinentalnog turizma u Slavoniji i Baranji}}, } @mastersthesis{efos:122, author = {{Katava, Lara}}, title = {{Marketing u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{efos:904, author = {{Ćurić, Mislav}}, title = {{Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište}}, } @mastersthesis{efos:911, author = {{Gavranović, Goran}}, title = {{Masovni mediji i utjecaj na društveni život}}, } @mastersthesis{efri:576, author = {{Antić, Dario}}, title = {{E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma}}, } @mastersthesis{efos:64, author = {{Škegro, Ivana}}, title = {{Videooglašavanje na Youtubeu i Google prikazivačkoj mreži}}, } @mastersthesis{efos:823, author = {{Mašić, Dino}}, title = {{Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom}}, } @mastersthesis{efos:63, author = {{Lečić, Mila}}, title = {{Eno-gastronomska ponuda kao potencijal za kvalitetnije pozicioniranje kontinentalnog turizma u Baranji.}}, } @mastersthesis{efos:10, author = {{Bubalo, Zvonimir}}, title = {{Optimizacija multimedije}}, }