@mastersthesis{fthm:4729, author = {{Momić, Patricia}}, title = {{Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:4559, author = {{Vuleta, Anamarija}}, title = {{Konkurentske prednosti otoka Krka kao održive turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4396, author = {{Muhammedov, Bayram}}, title = {{Marketinške aktivnosti Mošćeničke Drage za razvoj kulturnog turizma}}, } @mastersthesis{fthm:4666, author = {{Albertović, Tinka}}, title = {{Mogućnosti razvoja kreativnih turističkih proizvoda u Vukovarsko-srijemskoj županiji}}, } @mastersthesis{fthm:4409, author = {{Miklaužić, Danijela}}, title = {{Stavovi zaposlenika marketinških odjela o implementaciji etike u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:4490, author = {{Kozić, Željka}}, title = {{Uloga pametnih telefona u procesu donošenja odluke o putovanju}}, } @mastersthesis{fthm:4652, author = {{Golub, Ivan}}, title = {{Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja}}, } @mastersthesis{fthm:4459, author = {{Simon, Ana}}, title = {{Čimbenici utjecaja na izbor održive turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4704, author = {{Hodak, Ivana}}, title = {{Arheološki lokaliteti i socio-ekonomski utjecaj turizma u ruralnim područjima}}, } @mastersthesis{fthm:3990, author = {{Turk, Luka}}, title = {{Online oglašavanje u promociji Krapinsko-zagorske županije na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:3976, author = {{Petković, Emma}}, title = {{Sportski marketing u nogometnom klubu-primjer nogometnog kluba Liverpool FC}}, } @mastersthesis{fthm:3991, author = {{Došen, Martina}}, title = {{Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fthm:4002, author = {{Kiš, Nika}}, title = {{Digitalni marketing u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:4043, author = {{Ćalina, Lea}}, title = {{Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:3863, author = {{Gerovac, Marina}}, title = {{Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje}}, } @mastersthesis{fthm:3964, author = {{Franceković, Tin}}, title = {{Online promotivne aktivnosti turističkih zajednica Gorskog kotara}}, } @mastersthesis{fthm:4024, author = {{Pavetić, Loredana}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull}}, } @mastersthesis{fthm:3889, author = {{Guzić, Tomislav}}, title = {{Promocija ruralnog turizma Šibensko - kninske županije}}, } @mastersthesis{fthm:4219, author = {{Živko, Marija}}, title = {{Etika u marketingu zdrave hrane}}, } @mastersthesis{fthm:4253, author = {{Jerković, Barbara}}, title = {{Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4254, author = {{Šimičić, Katarina}}, title = {{Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4031, author = {{Šandak, Matea}}, title = {{Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:3832, author = {{Donadić, Bartol}}, title = {{Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:3169, author = {{Vađon, Fran}}, title = {{PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{fthm:3255, author = {{Brozan, Monika}}, title = {{Pozicioniranje turističke destinacije kroz luksuzni turizam}}, } @mastersthesis{fthm:3256, author = {{Gršković Vulin, Petra}}, title = {{Uloga on line izvora informacija u odabiru turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3203, author = {{Brusić, Dinka}}, title = {{Učinci kolaborativnih promotivnih aktivnosti malih obiteljskih hotela}}, } @mastersthesis{fthm:2857, author = {{Malec, Lea}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama kompanije Franck}}, } @mastersthesis{fthm:2907, author = {{Ćalina, Lea}}, title = {{Ekološka održivost razvoja turizma Primorsko-goranske županije}}, } @mastersthesis{fthm:2908, author = {{Fućak, Antonia}}, title = {{Ekološki utjecaj turizma na turističku destinaciju: primjer otoka Krka}}, } @mastersthesis{fthm:2808, author = {{Golub, Ivan}}, title = {{KOMUNIKACIJA HOTELSKOG BRANDA PRIMJENOM SUVREMENE INFORMACIJE TEHNOLOGIJE: PRIMJER HOTELSKOG LANCA HILTON}}, } @mastersthesis{fthm:2858, author = {{Šakić, Ante}}, title = {{Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti}}, } @mastersthesis{fthm:3446, author = {{Dabo, Elena}}, title = {{Identitet i imidž turističke destinacije kao pretpostavke održivog razvoja}}, } @mastersthesis{fthm:3170, author = {{Alavanja, Sara}}, title = {{Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fthm:3202, author = {{Jambrešić, Jelena}}, title = {{Utjecaj sigurnosti i zaštite na izbor turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2333, author = {{Škravan, Antonia}}, title = {{Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:2249, author = {{Skendrović, Patricia}}, title = {{Ispitivanje motivacije i zadovoljstva posjetitelja Adventa u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fthm:2323, author = {{Lokner, Mia}}, title = {{Motivacija turista za posjet destinacija mračnoga turizma}}, } @mastersthesis{fthm:2392, author = {{Brolich, Lea}}, title = {{Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2364, author = {{Tomić, Dragana}}, title = {{Online kupovno ponašanje mladih potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:2329, author = {{Prižmić, Ivana}}, title = {{Percepcija imidža otočnih turističkih destinacija Jadrana}}, } @mastersthesis{fthm:2411, author = {{Salar, Karlo}}, title = {{Potencijali razvoja i utjecaj glamping turizma na imidž destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2403, author = {{Juravić, Vjekoslav}}, title = {{Pozicioniranje turističke destinacije kroz nematerijalnu kulturnu baštinu}}, } @mastersthesis{fthm:2235, author = {{Hodak, Ana}}, title = {{Stavovi lokalnoga stanovništva i nositelja ponude o razvoju turizma u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fthm:2316, author = {{Glasnović, Tina}}, title = {{Stavovi milenijalaca prema potrošnji dodataka prehrani}}, } @mastersthesis{fthm:2286, author = {{Salaj, Tihana}}, title = {{Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:2266, author = {{Dedić, Pacp}}, title = {{Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2399, author = {{Gašparović, Sven}}, title = {{Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda}}, } @mastersthesis{fthm:2243, author = {{Jurić, Petra}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2395, author = {{Ciglar, Lea}}, title = {{Utjecaj osobina ličnosti na okolišno odgovorno ponašanje}}, } @mastersthesis{fthm:2250, author = {{Stijelja, Karin}}, title = {{Važnost usluga za kućne ljubimce kod izbora smještajnoga objekta}}, } @mastersthesis{fthm:2685, author = {{Filipović, Matej}}, title = {{Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija}}, } @mastersthesis{fthm:2598, author = {{Košutić, Elena}}, title = {{Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:2267, author = {{Holjevac, Ana Marija}}, title = {{Marketinške aktivnosti ruralnoga turizma Ličko-senjske županije}}, } @mastersthesis{fthm:2252, author = {{Tripar, Paula}}, title = {{Motivacija i zadovoljstvo cikloturista u Istarskoj županiji}}, } @mastersthesis{fthm:1845, author = {{Šupica, Dalija}}, title = {{Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana}}, } @mastersthesis{fthm:2112, author = {{Špoljarić, Ivan}}, title = {{Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:1971, author = {{Ban, Matea}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2077, author = {{Čirko, Lucija}}, title = {{Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea}}, } @mastersthesis{fthm:2141, author = {{Šimić, Iris}}, title = {{Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva}}, } @mastersthesis{fthm:2187, author = {{Matejčić, Angela}}, title = {{Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{fthm:2195, author = {{Donadić, Bartol}}, title = {{Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2160, author = {{Jurišić, Ivana}}, title = {{Primjena održivoga marketing miksa u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:1883, author = {{Sušić, Una}}, title = {{Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima}}, } @mastersthesis{fthm:1696, author = {{Horvat, Paula}}, title = {{Primjena održivosti u upravljanju događajima}}, } @mastersthesis{fthm:1306, author = {{Kamenečki, Ana}}, title = {{Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere}}, } @mastersthesis{fthm:1668, author = {{Krznar, Marko}}, title = {{Važnost interneta u oglašavanju malih poduzeća na primjeru tvrtke Alpha aplikacije}}, } @mastersthesis{fthm:1296, author = {{Plejić, Mia}}, title = {{Karakteristike i mogućnosti strateškoga razvoja omladinskoga turizma}}, } @mastersthesis{fthm:1304, author = {{Golubičić, Kristina}}, title = {{Pozicioniranje i izgradnja imidža malih otočnih destinacija: Lun, otok Pag}}, } @mastersthesis{fthm:1323, author = {{Vučković, Mirna}}, title = {{Uloga i važnost internetskoga marketinga u suvremenom hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:744, author = {{Selaković, Edita}}, title = {{Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fthm:1185, author = {{Šimunić, Marina}}, title = {{Promocija Adventa u Zagrebu na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:756, author = {{Ožbolt, Dario}}, title = {{Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana}}, } @mastersthesis{fthm:739, author = {{Cvijetić, Luana}}, title = {{Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:857, author = {{Žamić, Ana}}, title = {{Kreiranje imidža kreativne turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1204, author = {{Vreš, Valentina}}, title = {{Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek}}, } @mastersthesis{fthm:831, author = {{Fabijanić, Marina}}, title = {{Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga}}, } @mastersthesis{fthm:749, author = {{Antić, Vedrana}}, title = {{Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1057, author = {{Hamerlitz, Tea}}, title = {{Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba}}, }