TY - THES ID - efri:4713 TI - Marketing malih poduzeća iz sektora turizma na društvenim mrežama Instagram i Facebook AU - Šimatović, Nino DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4368 TI - Utjecaj elemenata dizajna na emocionalna stanja potrošača i namjeru kupnje u web trgovini s proizvodima široke potrošnje AU - Sertić, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4362 TI - Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda AU - Ivančić, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4366 TI - Utjecaj rodne stereotipizacije žena u oglasima na stavove i namjeru kupnje AU - Markuš, Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4364 TI - Čimbenici koji utječu na privlačnost poslodavca i namjeru zapošljavanja kod budućih zaposlenika AU - Jajčević, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4697 TI - Karakteristike potrošača povezane s odabirom potpuno održive trgovine AU - Borak, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4671 TI - Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki AU - Matković, Vilma DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4640 TI - Istraživanje imidža turističke destinacije - otok Lošinj AU - Glavan Vlaisavljević, Hannah DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4634 TI - Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje AU - Bartolović, Mateja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3949 TI - Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda AU - Širola, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3946 TI - Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje AU - Sambolek, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3933 TI - Čimbenici od značaja za donošenje odluke potrošača o kupnji odjeće putem interneta AU - Bogdanović, Korina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4105 TI - Brendiranje Sisačko-moslavačke županije kao poželjne destinacije za mlade obitelji AU - Čačić, Renato DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3683 TI - Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda AU - Stilinović, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3230 TI - Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji AU - Radić, Mirko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3233 TI - Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu AU - Vukosavljević, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3226 TI - Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda AU - Milinović, Nives DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3221 TI - Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju AU - Kosovac, Melanie DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3228 TI - Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta AU - Novak, Martin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3571 TI - Profil potrošača organske kozmetike AU - Kos, Magali DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3556 TI - Analiza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6 AU - Ocvirk, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3552 TI - Dvosmislenost i konflikt uloge influencera AU - Živković, Biljana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3547 TI - Profil potrošača organskih proizvoda AU - Jekić, Matea Mirjam DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3426 TI - Utjecaj boje pri kupnji električnog automobila AU - Kapetanović, Lovro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3371 TI - Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja AU - Bašić, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3358 TI - Prilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača AU - Vidačković, Josipa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3051 TI - Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene AU - Muždeka Prodanović, Adriana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3283 TI - Uloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda AU - Volarić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3050 TI - Utjecaj ljekarnika pri donošenju odluke o kupnji bezreceptnog proizvoda AU - Šare, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2920 TI - Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži AU - Brusić, Bartol DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2919 TI - Ušteda vremena i novca korištenjem online bankarstva AU - Banušić, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2561 TI - Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji AU - Štefančić, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2555 TI - Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga AU - Dozet, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2558 TI - Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja AU - Jurić, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2557 TI - Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva AU - Janković, Alma DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2556 TI - Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram AU - Hajdinjak, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2559 TI - Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y AU - Olujić, Carla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2548 TI - Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani AU - Skender, Sandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2546 TI - Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti AU - Sarađen, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2545 TI - Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri AU - Samac, Elena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2542 TI - Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a AU - Mandić, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2515 TI - Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača AU - Kolarić, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2517 TI - Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta AU - Pečenković, Dolores DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2511 TI - Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije AU - Badurina-Dudić, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2512 TI - Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača AU - Božičević, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2518 TI - Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga AU - Šćira, Antonija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2519 TI - Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr AU - Zornada, Patrick DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2888 TI - Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera AU - Prajz, Paola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2875 TI - Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru AU - Dočkal, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2873 TI - Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke AU - Brajković, Josip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2463 TI - Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva AU - Cvitković, Krešimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2461 TI - Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja AU - Barać, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2472 TI - Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama AU - Skupnjak, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2460 TI - Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija AU - Baldigara, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2465 TI - Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda AU - Jakovljević, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2473 TI - Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača AU - Tomljenović, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2469 TI - Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom AU - Marušić, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2679 TI - Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe AU - Ivkić, Dajana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2430 TI - Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja AU - Brkljačić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2431 TI - Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja AU - Kaić, Anna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2253 TI - Glazbene navike i identitet generacija Y i Z AU - Ćustić, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2242 TI - Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji AU - Lilek, Manuela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2126 TI - Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja AU - Gavrić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2128 TI - Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja AU - Kopjar, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2124 TI - Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda AU - Bortek, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2132 TI - Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda AU - Marčan, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2136 TI - Utjecaj mikro influencera u kampanjama AU - Mihaljević, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2243 TI - Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje AU - Martinac, Janko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2144 TI - Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi AU - Udiljak, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2230 TI - Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement AU - Volarić, Karlo DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2092 TI - Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje AU - Kufek, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2085 TI - Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda AU - Čiča, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2097 TI - Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda AU - Puškarić, Antonija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2106 TI - Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama AU - Trbojević, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2096 TI - Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike AU - Posavec, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2090 TI - Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača AU - Frankulin, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2102 TI - Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM AU - Šegulja, Vedrana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2087 TI - Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama AU - Dabac, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2100 TI - Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata AU - Rupčić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2223 TI - Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda AU - Hohnjec, Marijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2191 TI - Competitive advantage of small stone producers AU - Benčić, Teuta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2210 TI - Profil potrošača organske hrane u Sisačko-moslavačkoj županiji AU - Vukosavljević, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2199 TI - Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača AU - Kristić, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2200 TI - Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda AU - Levicki, Bianka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1964 TI - Spremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača AU - Pandurić, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1919 TI - Razlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj AU - Bembić, Aurora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1792 TI - Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga AU - Klarić, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1796 TI - Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača AU - Šeškar, Ema DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1639 TI - Impulzivno trošenje dobivenog novca AU - Mulc, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1642 TI - Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala AU - Pleša, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1637 TI - Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma AU - Marković, Janja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1648 TI - Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa AU - Sinčić, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1635 TI - Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju AU - Košara, David DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1641 TI - Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda AU - Pavlović, Elizabeta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1647 TI - Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća AU - Sardelić, Loris DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1631 TI - Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama AU - Androić, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1561 TI - Analiza i mogućnosti poboljšanja društvenih mreža u Zoološkom vrtu Zagreb AU - Palmić, Darko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1312 TI - Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni AU - Benić, Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1313 TI - Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu AU - Ilić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1546 TI - Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata AU - Badurina-Dudić, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1314 TI - Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje AU - Krapljanov, Viki DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1332 TI - Segmentation of tourist market in Croatia AU - Poropat, Nikola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1276 TI - Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti AU - Fuček, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1288 TI - Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima AU - Peloza, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1286 TI - Potrošački etnocentrizam AU - Mučić, Valnea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1278 TI - Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike AU - Komadina, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1287 TI - Trgovačke marke i lojalnost potrošača AU - Novak, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1289 TI - Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge AU - Radić, Vedrana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1148 TI - Čimbenici od utjecaja na potrošača pri kupnji nekretnine AU - Dilenardo Zamlić, Sara Maria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:892 TI - Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa AU - Karamarko, Tomislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:909 TI - Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava AU - Pernuš, Karlo DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:777 TI - Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z AU - Ragus, Daria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:770 TI - Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji AU - Delić-Ibukić, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:776 TI - Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji AU - Perčić, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:726 TI - Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija AU - Gojtanić, Simona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:730 TI - Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike AU - Katanar, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:724 TI - Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta AU - Baždarić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:731 TI - Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama AU - Keser, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:727 TI - Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku AU - Hajdinjak, Eva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:729 TI - Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence AU - Juričić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:722 TI - Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda AU - Bajčić, Valentino DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:721 TI - Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda AU - Babić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:680 TI - Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje AU - Glavina, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:681 TI - Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj AU - Primorac, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:876 TI - Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova AU - Blažević, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:881 TI - Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje AU - Pilko Demirkiran, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:623 TI - Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect AU - Mužić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:337 TI - Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike AU - Smokvina, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:336 TI - Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača AU - Petrović, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:333 TI - Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane AU - Jurić, Zlatka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:330 TI - Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki AU - Bažon, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:338 TI - Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba AU - Šorli, Denis DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -