@mastersthesis{fthm:4051, author = {{Pijevac, Dean}}, title = {{Povjerenje, privatnost i otkrivanje osobnih podataka u internetskoj trgovini}}, } @mastersthesis{fthm:4353, author = {{Mesaroš, Marija}}, title = {{Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4015, author = {{Čorak, Petra}}, title = {{Marketinške aktivnosti grada Otočca i Gacke doline}}, } @mastersthesis{fthm:4239, author = {{Vidaić, Petra}}, title = {{Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga}}, } @mastersthesis{fthm:3835, author = {{Košutić, Elena}}, title = {{Motivacija i obilježja putovanja mladih žena}}, } @mastersthesis{fthm:4833, author = {{Zekić, Nikolina}}, title = {{Uloga lokalne hrane u kreiranju turističkog doživljaja}}, } @mastersthesis{efri:3683, author = {{Stilinović, Karla}}, title = {{Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:3652, author = {{Bakula, Kristijan}}, title = {{Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela}}, } @mastersthesis{efri:3661, author = {{Baždar Gašljević, Tihana}}, title = {{Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fthm:3139, author = {{Ivić, Lana}}, title = {{Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme}}, } @mastersthesis{fthm:2862, author = {{Krpan, Antonia}}, title = {{Marketinške aktivnosti grada Zadra}}, } @mastersthesis{fthm:3138, author = {{Brekalo, Ivana}}, title = {{Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga}}, } @mastersthesis{fthm:2814, author = {{Filipović, Anamaria}}, title = {{Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji}}, } @mastersthesis{fthm:2861, author = {{Hailo, Jakov}}, title = {{Primjena mobilnog marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:3327, author = {{Curri, Sara}}, title = {{Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi}}, } @mastersthesis{fthm:3328, author = {{Došlić, Ivona}}, title = {{Primjena teorije planiranoga ponašanja u procjeni odrednica pravilne prehrane potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:3331, author = {{Sušanj, Sara}}, title = {{Uloga manifestacija u razvoju turističke destinacije s aspekta potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:3329, author = {{Zeneral, Anja}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID – 19 na ponašanje turista}}, } @mastersthesis{fthm:2859, author = {{Zekić, Nikolina}}, title = {{Odrednice odabira smještaja u turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{fthm:3430, author = {{Rogulj, Helena}}, title = {{Utjecaj influencera na ponašanje potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:3330, author = {{Popović, Petra}}, title = {{Istraživanje trendova na turističkom tržištu u uvjetima pandemije COVID 19}}, } @mastersthesis{fthm:3201, author = {{Hozjan, Carla}}, title = {{Utjecaj Instagrama na odabir turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3332, author = {{Kurajica, Petra}}, title = {{Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja generacije Z}}, } @mastersthesis{efri:3711, author = {{Sigović, Jelena}}, title = {{Istraživanje sezone poslovanja u kampu Kovačine}}, } @mastersthesis{efri:3250, author = {{Vladislavić Šetka, Andrea}}, title = {{Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{efri:3328, author = {{Filipović-Grčić, Antica}}, title = {{Tipovi ličnosti i planiranje posjeta turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{efri:3049, author = {{Piragić, Ivana}}, title = {{Ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:1778, author = {{Belanović, Fran}}, title = {{Istraživanje imidža grada Crikvenice kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2942, author = {{Dalleaste, Barbara}}, title = {{Online komunikacija zdravstvenih ustanova s postojećim i potencijalnim turistima u svrhu promicanja zdravstvenog turizma}}, } @mastersthesis{fthm:1942, author = {{Haramina, Laura}}, title = {{Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium}}, } @mastersthesis{fthm:2032, author = {{Kolesarić, Irena}}, title = {{Gerilski marketing u malom poduzetništvu}}, } @mastersthesis{fthm:1940, author = {{Grenko, Ana}}, title = {{Marketing u dentalnom turizmu na primjeru poliklinike Rident}}, } @mastersthesis{fthm:2031, author = {{Jurković, Nikola}}, title = {{Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:1967, author = {{Tomljanović, Doris}}, title = {{Oglašavanje putem društvenih mreža na primjeru ugostiteljskog objekta Konoba Val, Senj}}, } @mastersthesis{fthm:1803, author = {{Komes, Dejan}}, title = {{Promocija turističkoga proizvoda grada Varaždina}}, } @mastersthesis{fthm:1948, author = {{Nekić, Ana}}, title = {{Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima}}, } @mastersthesis{fthm:2090, author = {{Pavlić, Antonela}}, title = {{Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci}}, } @mastersthesis{fthm:2150, author = {{Pikutić, Dominik}}, title = {{Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1955, author = {{Obradović, Romana}}, title = {{Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:1952, author = {{Kličan, Anamarija}}, title = {{Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija}}, } @mastersthesis{fthm:1786, author = {{Francetić, Dora}}, title = {{Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.}}, } @mastersthesis{fthm:2002, author = {{Sixta, Anamarija}}, title = {{Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o.}}, } @mastersthesis{fthm:1931, author = {{Došlić, Ivona}}, title = {{Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani}}, } @mastersthesis{fthm:1966, author = {{Svalina, Martina}}, title = {{Odabir i napredovanje zaposlenika na temelju komunikacijskih vještina u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:1945, author = {{Kapeš, Jelena}}, title = {{Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:1920, author = {{Dervišević, Rahela}}, title = {{Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH}}, } @mastersthesis{fthm:1950, author = {{Obradović, Kate}}, title = {{Zadovoljstvo komunikacijom Instagram pratitelja ugostiteljskog objekta Barba u Dubrovniku}}, } @mastersthesis{fthm:1969, author = {{Vrhoci, Anja}}, title = {{Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda}}, } @mastersthesis{efri:2078, author = {{Kuzmanić, Antonio}}, title = {{Odrednice lojalnosti navijača HNK Rijeka}}, } @mastersthesis{efri:2036, author = {{Blažević, Matija}}, title = {{Uloga dizajna u oglašavanju}}, } @mastersthesis{fthm:1371, author = {{Mustać, Josipa}}, title = {{Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike}}, } @mastersthesis{fthm:1443, author = {{Lazzarich, Dora}}, title = {{Istraživanje prihvaćenosti ekonomije dijeljenja među mladim turistima}}, } @mastersthesis{fthm:1418, author = {{Cokarić, Diana}}, title = {{Istraživanje utjecaja društvenih mreža na doživljaj gostiju u restoranima}}, } @mastersthesis{fthm:1432, author = {{Jelić, Matej}}, title = {{Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja}}, } @mastersthesis{fthm:1385, author = {{Dugandžić, Ivana}}, title = {{Odrednice odabira pružatelja telekomunikacijskih usluga}}, } @mastersthesis{fthm:1342, author = {{Metlikovec, Marta}}, title = {{Istraživanje motivacije turista kao temelj za razvoj turističke ponude grada Varaždina}}, } @mastersthesis{fthm:1589, author = {{Kapeš, Jelena}}, title = {{Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta}}, } @mastersthesis{fthm:1402, author = {{Višek, Ivana}}, title = {{Religija kao motiv turističkih putovanja}}, } @mastersthesis{fthm:1319, author = {{Mličević, Tea}}, title = {{Utjecaj turističkoga iskustva na planirano ponašanje}}, } @mastersthesis{fthm:937, author = {{Đuričković, Ivona}}, title = {{Dijeljenje turističkoga iskustva putem društvenih medija}}, } @mastersthesis{fthm:1144, author = {{Stojanov, Emanuel}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva turista uslugama kampa}}, } @mastersthesis{fthm:984, author = {{Uzelac, Dragan}}, title = {{Marketing miks Hotela Excelsior}}, } @mastersthesis{fthm:742, author = {{Glavan, Niki}}, title = {{Stavovi turista prema uporabi interneta u procesu odlučivanja o putovanjima}}, } @mastersthesis{efri:882, author = {{Zaputović, Marija}}, title = {{Povezanost odnosa s javnošću i reputacije javnog poslovnog subjekta}}, } @mastersthesis{fthm:808, author = {{Grabar, Tamara}}, title = {{Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:809, author = {{Hodak, Martina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva turista gastronomskom ponudom Istre}}, } @mastersthesis{fthm:1072, author = {{Ljubej, Ivana}}, title = {{Marketinški miks hotela Bluesun Hotel Kaj}}, } @mastersthesis{fthm:914, author = {{Šepić, Tihana}}, title = {{Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:1094, author = {{Babić, Marta}}, title = {{Promocija turističkoga proizvoda grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fthm:1190, author = {{Crnek, Katarina}}, title = {{Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini}}, } @mastersthesis{efri:863, author = {{Milotić, Tatjana}}, title = {{Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije}}, } @mastersthesis{fthm:614, author = {{Predović, Ivona}}, title = {{Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efri:566, author = {{Lozančić, Matea}}, title = {{Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije}}, } @mastersthesis{efri:266, author = {{Nakić, Marino}}, title = {{Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj}}, }