@mastersthesis{fthm:4665, author = {{Živko, Marija}}, title = {{Etika u brendiranju dodataka prehrani}}, } @mastersthesis{fthm:4672, author = {{Peraić, Lorena}}, title = {{Marketinška strategija Hilton hotela}}, } @mastersthesis{fthm:4035, author = {{Mohorovičić, Iva}}, title = {{Održivi razvoj turizma u Općini Matulji}}, } @mastersthesis{fthm:4286, author = {{Krečak, Iva}}, title = {{Uloga manifestacija u jačanju brenda grada Šibenika}}, } @mastersthesis{fthm:4669, author = {{Ćalušić, Franko}}, title = {{Utjecaj ljudskih osjetila na doživljaj brenda}}, } @mastersthesis{fthm:4352, author = {{Ban, Grazia}}, title = {{Utjecaj slavnih osoba na prehrambene navike mladih žena}}, } @mastersthesis{fthm:3981, author = {{Fabečić, Tea}}, title = {{Glamping kao potencijal za održivi razvoj turizma}}, } @mastersthesis{fthm:3804, author = {{Antonija, Rivić}}, title = {{Atraktivnost električnih automobila na primjeru brenda Tesla}}, } @mastersthesis{fthm:3767, author = {{Maračić, Nikolina}}, title = {{Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka}}, } @mastersthesis{fthm:3757, author = {{Radošević, Ana}}, title = {{Zeleni marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:3611, author = {{Klasan, Nensi}}, title = {{Utjecaj putničkih blogova i vlogova na donošenje odluke o putovanju generacije Z.}}, } @mastersthesis{fthm:4252, author = {{Zulijani, Antonio}}, title = {{Brendiranje istočne Istre kao cikloturističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3648, author = {{Hajek, Anera}}, title = {{Jačanje brenda nacije kroz uspjehe hrvatskih sportaša}}, } @mastersthesis{fthm:4063, author = {{Bačić, Ana-Marija}}, title = {{Percepcija posjetitelja o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji u vrijeme pandemije Covid-19}}, } @mastersthesis{fthm:4297, author = {{Mrak, Jelena}}, title = {{Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije}}, } @mastersthesis{fthm:4173, author = {{Jelić, Iva}}, title = {{Marketing u dentalnom turizmu Primorsko - goranske županije}}, } @mastersthesis{fthm:4359, author = {{Rojnić, Eleonora}}, title = {{Promocija hotelskih grupacija Istarske županije}}, } @mastersthesis{fthm:3963, author = {{Bulić, Patricia}}, title = {{Važnost kreativnog pristupa u hotelskoj promociji}}, } @mastersthesis{fthm:4131, author = {{Lovrenčić, Nina}}, title = {{Zeleni marketing u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:4251, author = {{Vukmir, Nicole}}, title = {{Moć influencera u jačanju brenda turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3651, author = {{Šarić, Elena}}, title = {{Storytelling u funkciji izgradnje i jačanja brenda destinacije Požeške kotline}}, } @mastersthesis{fthm:4066, author = {{Kapusta, Valentina}}, title = {{Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:4068, author = {{Mlakar, Ida}}, title = {{Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:3652, author = {{Bakula, Kristijan}}, title = {{Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela}}, } @mastersthesis{efri:3661, author = {{Baždar Gašljević, Tihana}}, title = {{Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fthm:3251, author = {{Kurteš, Iva}}, title = {{Autohtoni lički proizvodi kao brend}}, } @mastersthesis{fthm:3248, author = {{Mihovilić, Dijana}}, title = {{Brendiranje Krapinsko-zagorske županije putem slogana „Zagorje-bajka na dlanu“}}, } @mastersthesis{fthm:3252, author = {{Stojisavljević, Nikolina}}, title = {{Dimenzije brenda i njihov utjecaj na emocionalnu povezanost s brendom}}, } @mastersthesis{fthm:3246, author = {{Kolesarić, Irena}}, title = {{Uloga društvturističknih mreža u jačanju brenda destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2900, author = {{Juran, Andrija Leon}}, title = {{Utjecaj Influencera na stvaranje pozitivnog imidža hotelskog}}, } @mastersthesis{fthm:3249, author = {{Petrinec, Paula}}, title = {{Utjecaj vizualnog identiteta na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{fthm:2896, author = {{Ristl, Tara}}, title = {{Brendiranje heritage hotela}}, } @mastersthesis{fthm:2897, author = {{Salar, Valent}}, title = {{Glamping turizam kao brend}}, } @mastersthesis{fthm:3253, author = {{Petrač, Petar}}, title = {{Fc Barcelona u izgradnji brenda Barcelone}}, } @mastersthesis{fthm:2898, author = {{Klasan, Nensi}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:3183, author = {{Miškić, Monika}}, title = {{Uloga gastronomije u funkciji jačanja brenda turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2903, author = {{Radić, Jelena}}, title = {{Uloga malih obiteljskih hotela u jačanju turizma RH}}, } @mastersthesis{fthm:3250, author = {{Cmrk, Lorena}}, title = {{Upravljanje imidžom otoka Murtera na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:3247, author = {{Miletić, Antonela}}, title = {{Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:3049, author = {{Piragić, Ivana}}, title = {{Ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:2615, author = {{Feltrin, Bruno}}, title = {{Marketinška strategija Hotela Plava Laguna}}, } @mastersthesis{fthm:2439, author = {{Dolić, Ana}}, title = {{Primjena marketinškoga miksa u poslovanju Hotela Boškinac}}, } @mastersthesis{fthm:2385, author = {{Stažnik, Sara}}, title = {{Istraživanje imidža turističke destinacije na primjeru otoka Krka}}, } @mastersthesis{fthm:2306, author = {{Juričić, Ana}}, title = {{Primjena ekoloških materijala i utjecaj ekološke osviještenosti na razvoj destinacije - primjer Istre}}, } @mastersthesis{fthm:2307, author = {{Kocijančić, Eni}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:2635, author = {{Ružić, Ivana}}, title = {{Marketing kamping turizma Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:2460, author = {{Terzić, Aida}}, title = {{Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata}}, } @mastersthesis{fthm:2263, author = {{Ćetković, Edi}}, title = {{Analiza snage i percepcije brenda Kvarner na domaćem turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:2279, author = {{Zubić, Dijana}}, title = {{Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova}}, } @mastersthesis{fthm:2357, author = {{Domić, Gabriela}}, title = {{Utjecaj Instagrama na namjere putovanja milenijalaca}}, } @mastersthesis{fthm:2303, author = {{Glavičić, Ira}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju}}, } @mastersthesis{fthm:2277, author = {{Glavašević, Marija}}, title = {{Utjecaj filmskoga turizma na kvalitetu života lokalnoga stanovništva}}, } @mastersthesis{fthm:2710, author = {{Radovčić, Matko}}, title = {{Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:2680, author = {{Miškić, Monika}}, title = {{Brendiranje u hotelijerstvu na primjeru Hotela Sheraton Zagreb}}, } @mastersthesis{fthm:2624, author = {{Kurtanjek, Dinka}}, title = {{Utjecaj prodajnih kanala na odluku o odabiru hotelskog objekta}}, } @mastersthesis{efri:2942, author = {{Dalleaste, Barbara}}, title = {{Online komunikacija zdravstvenih ustanova s postojećim i potencijalnim turistima u svrhu promicanja zdravstvenog turizma}}, } @mastersthesis{fthm:1949, author = {{Kitanovska, Simona}}, title = {{Cijena kao element pozicioniranja u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:1909, author = {{Kukurić, Anamaria}}, title = {{Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1925, author = {{Antonić, Patricia}}, title = {{Pozicioniranje hotelskih objekata na internetskim platformama}}, } @mastersthesis{fthm:1792, author = {{Grivičić, Hrvoje}}, title = {{Razvoj hostelske ponude u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fthm:2152, author = {{Tkalec, Marina}}, title = {{Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije}}, } @mastersthesis{fthm:1785, author = {{Milaković, Valentina}}, title = {{Cijena kao element marketing miksa hotela Panorama}}, } @mastersthesis{fthm:2149, author = {{Modruš, Ivana}}, title = {{Hrvatska kulturna baština kao brend u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:2030, author = {{Jašarević, Hasfeta}}, title = {{Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju}}, } @mastersthesis{fthm:1801, author = {{Franjković, Bruno}}, title = {{Međunarodni marketing i međuindustrijski rast}}, } @mastersthesis{fthm:2039, author = {{Kovačić, Patricia}}, title = {{Optimiziranje prodaje hotelskoga proizvoda kroz online turističke agencije}}, } @mastersthesis{fthm:1946, author = {{Miškić, Mateja}}, title = {{Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata}}, } @mastersthesis{fthm:1448, author = {{Melnjak, Tea}}, title = {{Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efri:2078, author = {{Kuzmanić, Antonio}}, title = {{Odrednice lojalnosti navijača HNK Rijeka}}, } @mastersthesis{efri:2036, author = {{Blažević, Matija}}, title = {{Uloga dizajna u oglašavanju}}, } @mastersthesis{fthm:1310, author = {{Petrović, Iva}}, title = {{Brendiranje Slavonije kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1292, author = {{Pintar, Ivana}}, title = {{Aktivnosti građenja pozitivnoga imidža Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1309, author = {{Petaković, Ema}}, title = {{Percepcija imidža Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:1558, author = {{Ferderber, Domagoj}}, title = {{Potencijal ugostiteljskih kapaciteta Gorskoga kotara}}, } @mastersthesis{fthm:1441, author = {{Kunina, Lana}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:1563, author = {{Valenta, Megan}}, title = {{Primjena elemenata marketing miksa eko hotela}}, } @mastersthesis{fthm:1624, author = {{Miškić, Mateja}}, title = {{Promocija u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:1420, author = {{Crnek, Katarina}}, title = {{Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača}}, } @mastersthesis{fthm:1439, author = {{Krinić, Bruna}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima}}, } @mastersthesis{fthm:810, author = {{Jelić, Antonija}}, title = {{Filmska industrija u ulozi promotora turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:993, author = {{Sarić, Luka}}, title = {{Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade}}, } @mastersthesis{fthm:803, author = {{Barišić, Mateja}}, title = {{Značaj sigurnosti u pozicioniranju Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:822, author = {{Žikić, Simona}}, title = {{Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam}}, } @mastersthesis{fthm:806, author = {{Drakulić, Ela}}, title = {{Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:1130, author = {{Krnić, Bruna}}, title = {{Komunikacija s tržištem putem društvenih mreža u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:1235, author = {{Mandura, Brankica}}, title = {{Marketinška strategija hotela u uvjetima krize}}, } @mastersthesis{fthm:1132, author = {{Melnjak, Tea}}, title = {{Međunarodni hotelski lanci i njihovo djelovanje na području Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:928, author = {{Rumbak, Renato}}, title = {{Muzej krapinskoga neandertalca u funkciji promocije turističke destinacije Krapina}}, } @mastersthesis{fthm:813, author = {{Njegovan, Ana}}, title = {{Obilježja i potencijal mračnoga turizma u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:805, author = {{Bebek, Nikolina}}, title = {{Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{fthm:1232, author = {{Holjevac, Leonarda}}, title = {{Strategije pozicioniranja hotela na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:1225, author = {{Kukurić, Anamaria}}, title = {{Analiza ciljnih tržišta}}, } @mastersthesis{fthm:682, author = {{Široki, Marina}}, title = {{Brendiranje autohtone hrvatske gastronomije}}, } @mastersthesis{fthm:766, author = {{Široki, Marina}}, title = {{Brendiranje autohtone hrvatske gastronomije}}, } @mastersthesis{fthm:209, author = {{Miljević, Aleksandra}}, title = {{Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:385, author = {{Depikolozvane, Dora}}, title = {{Poslovanje i promocija turističkih agencija otoka Krka}}, } @mastersthesis{fthm:462, author = {{Matulin, Mišel}}, title = {{Elementi marketinškog miksa hotela Park u Čakovcu}}, } @mastersthesis{fthm:474, author = {{Murn, Arijana}}, title = {{Mali obiteljski hoteli u ponudi hotelijerstva Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:455, author = {{Marić, Diana}}, title = {{Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka}}, } @mastersthesis{fthm:32, author = {{Ahmetbašić, Elvis}}, title = {{Marketing restoraterstva destinacije Poreč}}, } @mastersthesis{fthm:342, author = {{Božić, Sara}}, title = {{Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije}}, } @mastersthesis{fthm:598, author = {{Maljoku, Jana}}, title = {{Plan marketinga malog obiteljskog hotela}}, } @mastersthesis{fthm:486, author = {{Petaković, Ema}}, title = {{Promotivne aktivnosti turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:419, author = {{Jelić, Antonia}}, title = {{Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju}}, } @mastersthesis{fthm:469, author = {{Mlakar, Nataša}}, title = {{Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fthm:339, author = {{Bojko, Manuela}}, title = {{Utjecaj životnoga stila potrošača na sklonost kupovini}}, } @mastersthesis{fthm:141, author = {{Arbutina, Valentino}}, title = {{Empirijsko istraživanje motivacijskih čimbenika posjetitelja glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{fthm:191, author = {{Kosi, Goran}}, title = {{Marketinška strategija turističke destinacije Turopolje}}, } @mastersthesis{fthm:231, author = {{Stjepić, Tea}}, title = {{Sklonost mladih ka posjećivanju sportskih događaja}}, } @mastersthesis{fthm:77, author = {{Tramišak, Matija}}, title = {{Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske}}, } @mastersthesis{fthm:81, author = {{Žigman, Ivana}}, title = {{Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{fthm:222, author = {{Radivoj, Petra}}, title = {{Utjecaj osobnih vrijednosti na sklonost i zadovoljstvo putovanjima}}, } @mastersthesis{fthm:74, author = {{Staronj, Antonija}}, title = {{Hrvatski inovatori u funkciji afirmacije nacionalnog identiteta}}, } @mastersthesis{fthm:223, author = {{Radošević, Karolina}}, title = {{Izbor turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:494, author = {{Prlić, Danko}}, title = {{Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts}}, } @mastersthesis{fthm:48, author = {{Gatalica, Tihana}}, title = {{Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:60, author = {{Lukinić, Martina}}, title = {{Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti}}, } @mastersthesis{fthm:337, author = {{Batinić, Nikolina}}, title = {{Promocija specifičnih oblika turizma u Slavoniji}}, } @mastersthesis{fthm:63, author = {{Pilko, Morena}}, title = {{Uloga festivala u stvaranju pozitivnog imidža turističke destinacije Novalja}}, } @mastersthesis{fthm:395, author = {{Galeković, Karmela}}, title = {{Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje}}, } @mastersthesis{fthm:64, author = {{Radić, Sara}}, title = {{Vrhunski sportaši u funkciji promotora hrvatskog turizma}}, } @mastersthesis{fthm:233, author = {{Stulić, Josip}}, title = {{Značajke poslovnoga turizma u Istarskoj županiji}}, } @mastersthesis{fthm:169, author = {{Filipaš, Anni}}, title = {{Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji}}, } @mastersthesis{fthm:467, author = {{Milih, Mitjan}}, title = {{Marketing wellness ponude u Opatiji}}, } @mastersthesis{fthm:13, author = {{Bunić, Monika}}, title = {{Brendiranje ruralnog turizma}}, }