@mastersthesis{unin:3923, author = {{Stanek, Vitomir}}, title = {{Naslovnica knjige kao sredstvo vizualne komunikacije s osvrtom na proces izrade naslovnica knjiga}}, } @mastersthesis{unin:3874, author = {{Majcenić, Tihana}}, title = {{Persuazivnost u tržišnom komuniciranju}}, } @mastersthesis{unin:3878, author = {{Matić, Melita}}, title = {{Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke}}, } @mastersthesis{unin:3884, author = {{Petak, Lana}}, title = {{Neverbalna komunikacija u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unin:3820, author = {{Florijanović, Ana}}, title = {{Subliminalne poruke u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unin:3906, author = {{Glavičić, Lucija}}, title = {{Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote}}, } @mastersthesis{unin:3876, author = {{Šegović, Elvis}}, title = {{Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d.}}, } @mastersthesis{unin:3891, author = {{Vizler, Marija}}, title = {{Odnosi s javnošću i vizualni identitet MUP-a}}, } @mastersthesis{unin:3879, author = {{Solman, Klaudija}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru Ministarstva unutarnjih poslova}}, } @mastersthesis{unin:3822, author = {{Sinčić, Anita}}, title = {{Boje i emocije u neverbalnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:3952, author = {{Časar, Blaž}}, title = {{Korištenje manipuacije u medijima}}, } @mastersthesis{unin:3818, author = {{Malčić, Matija}}, title = {{Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:3815, author = {{Kelin, Dalibor}}, title = {{Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju}}, } @mastersthesis{unin:3809, author = {{Katalenić, Ivan}}, title = {{Utjecaj emotivnih apela na potrošače}}, } @mastersthesis{unin:3181, author = {{Krajcer, Igor}}, title = {{Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor}}, } @mastersthesis{unin:3221, author = {{Mihovilić, Ana}}, title = {{Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva}}, } @mastersthesis{unin:2869, author = {{Čepin, Nelija}}, title = {{Profesionalizam i etika odnosa s javnostima u tijelima područne uprave Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:2843, author = {{Grčić, Ivana}}, title = {{Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{unin:2462, author = {{Težak, Goran}}, title = {{Komunikacija na društvenim mrežama kao alat političkog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:2455, author = {{Sabolić, Sandrino}}, title = {{Studija slučaja društveno odgovornog poslovanja Muzeja grada Koprivnice}}, } @mastersthesis{unin:2448, author = {{Kos, Leona}}, title = {{Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2463, author = {{Stepan, Tea}}, title = {{Implementacija GDPR-a u mala poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:2340, author = {{Kovač, Kristina}}, title = {{Politika na lokalnoj razini i etika odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{unin:2349, author = {{Medjeral, Pavle}}, title = {{Razvoj oglasa u lokalnome tisku grada Varaždina i Varaždinske županije}}, } @mastersthesis{unin:2294, author = {{Brđanović, Edit}}, title = {{Komunikacija zaposlenika Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji s hrvatskim braniteljima i (hrvatskim) ratnim vojnim invalidima iz Domovinskog rata}}, } @mastersthesis{unin:2268, author = {{Papeš, Ines}}, title = {{Društvene mreže i mobilne aplikacije u odnosima s javnošću neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unin:1843, author = {{Koren, Ana}}, title = {{Istina i odnosi s javnostima}}, } @mastersthesis{unin:1855, author = {{Ledinski, Dajana}}, title = {{Komuniciranje markom proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:1845, author = {{Travančić, Jadranka}}, title = {{Komuniciranje vizualnog identiteta Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji}}, } @mastersthesis{unin:1842, author = {{Glasnović, Bernard}}, title = {{Komunikacija s javnošću na primjeru Policijske uprave zagrebačke}}, } @mastersthesis{unin:1856, author = {{Novosel, Silvia}}, title = {{Populizam u političkoj komunikaciji na primjeru rasprava o ovršnom zakonu}}, } @mastersthesis{unin:1803, author = {{Špoljarić, Paula}}, title = {{Marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:1817, author = {{Kirinić, Višeslav}}, title = {{Photoshop - obmana ili ono ljudsko u prikazivanju}}, } @mastersthesis{unin:1815, author = {{Peroš, Petra}}, title = {{Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu}}, } @mastersthesis{unin:1816, author = {{Grbavac, Iva}}, title = {{Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.}}, } @mastersthesis{unin:1880, author = {{Bertović, Petra}}, title = {{Uloga etičkih kodeksa u odnosima s javnostima: primjer Ministarstva unutarnjih poslova}}, } @mastersthesis{unin:1742, author = {{Kos, Stjepan}}, title = {{Protokol i kulturološke razlike}}, } @mastersthesis{unin:1358, author = {{Hirš, Velimir}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru Ministarstva unutarnjih poslova RH}}, } @mastersthesis{unin:1354, author = {{Gamberožić, Josip}}, title = {{Komunikacijska strategija za promicanje društveno odgovornog djelovanja na primjeru nezavisnog medijskog portala}}, } @mastersthesis{unin:1351, author = {{Horvat, Ivor}}, title = {{Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"}}, } @mastersthesis{unin:1258, author = {{Đaić, Vjekoslav}}, title = {{Analiza inauguralnih govora hrvatskih predsjednika}}, } @mastersthesis{unin:1224, author = {{Baj, Igor}}, title = {{Subliminalne poruke: mit ili stvarnost}}, } @mastersthesis{unin:1225, author = {{Kraljević, Marijana}}, title = {{Utjecaj fotografije u vizualnoj komunikaciji na poremećaje u prehrani}}, } @mastersthesis{unin:1235, author = {{Gašljević, Martina}}, title = {{Vizualna komunikacija prikrivenog oglašavanja kroz filmsku umjetnost}}, } @mastersthesis{unin:867, author = {{Foder, Davor}}, title = {{Komunikološki profil hrvatskih političara}}, } @mastersthesis{unin:874, author = {{Pizek Meštrić, Nataša}}, title = {{Neverbalna komunikacija u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unin:870, author = {{Vusić, Kristijan}}, title = {{Hrvatsko lobiranje u Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{unin:743, author = {{Srša, Ivan}}, title = {{Komunikacijsko manipuliranje}}, } @mastersthesis{unin:744, author = {{Zebec, Marin}}, title = {{Kulturološke razlike u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:819, author = {{Žganec, Marko}}, title = {{Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:1370, author = {{Antolović, Marko}}, title = {{Važnost odnosa s javnošću u strateškim ciljevima političke komunikacije}}, } @mastersthesis{unin:465, author = {{Peić, Dalibor}}, title = {{Komuniciranje brenda}}, } @mastersthesis{unin:463, author = {{Veić, Nataša}}, title = {{Percepcija javnosti o položaju i pravima zatvorenika u RH}}, } @mastersthesis{unin:464, author = {{Vađunec, Miroslav}}, title = {{Plakat kao medij vizualne komunikacije na primjeru predizbornih kampanja u RH}}, } @mastersthesis{unin:421, author = {{Žalac, Kristina}}, title = {{Interna komunikacija u osnovnim školama}}, } @mastersthesis{unin:106, author = {{Štefinščak, Matija}}, title = {{Medijsko predstavljanje i prva PR iskustva Sveučilišta Sjever}}, } @mastersthesis{unin:425, author = {{Plazanić, Ivana}}, title = {{Moć oglašavanja na Internetu}}, } @mastersthesis{unin:226, author = {{Balint, Mirela}}, title = {{Odnosi s javnostima Ministarstva zaštite okoliša i prirode}}, } @mastersthesis{unin:230, author = {{Marđetko, Marijan}}, title = {{Odnosi s javnostima kao kreatori događaja i protokola događaja}}, } @mastersthesis{unin:233, author = {{Banjavčić, Ivana}}, title = {{Komuniciranje kulturne baštine Dugoreškog kraja}}, } @mastersthesis{unin:231, author = {{Blaži, Jelena}}, title = {{Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri}}, }